14 mars, 2010

Det arbetslöste sig!


Mina visualiseringar hjälpte, trots min påvra garderob :)


Jag fick jobbet!

Så nu blir det slut på allt gnällande på b-kassan, förlåt a-kassan menar jag, och istället så får jag rapportera om andra dråpliga situationer och tankar om livet och arbetslivet i stort...

Men nu kan jag inte hålla mig. Jag måste bara få känna hur det känns att MARKNADSFÖRA, nu när jag får:


Köp min bok :) Den finns att köpa på bokhandeln i hela Sverige (går att beställa i informationsdisken). Eller så kan du köpa den via Bokus eller Adlibris direkt här på nätet. He,he, det känns så Gôtt det här. Och slutligen;
Tack alla ni som kommit med glada tillrop och stöd och lycka till därute och kom ihåg, ni är BÄST!

Kram från en glad Millan

3 kommentarer:

  1. Grattis, bra jobbat =)

    YiH

    SvaraRadera
  2. Grattis till jobbet och lycka till. Vi visste att du snart skulle få jobb. Du är bäst. Lycka till med att marknadsföra boken, nu när A-kassan inte kan göra något åt saken.

    Grodmamman med make

    SvaraRadera
  3. Lyckospark från Stjärnfåle!
    Klart att du skulle fixa det, folk måste ju begripa att du är den dom behöver!
    Håll nu grodorna i schack den första tiden i alla fall, och återkom med rapporter från arbetslivet!

    MVH
    Stjärnfåle

    SvaraRadera