02 januari, 2012

Nytt År

Grått Nytt År kan man säga om man tittar ut genom fönstret. Det nya året började i snöstorm som sedan töade bort utanför fönstret, själv slöade jag bort mest hela dagen igår.

Nu är det måndag på kontoret men julen vill inte riktigt släppa taget om mig. Kanske för att det inte var så vidare mycket ledigt runt helgerna och då kan det vara svårt att dra gränsen mellan helg och vardag. För är det verkligen vardag nu? Jag menar på fredag är det trettondagsafton, kanske kan man få vara kvar i ledigheten lite till...

God fortsättning på er allihop och en bra början (och fortsättning) på det nya året!

Kram Millan

2 kommentarer:

  1. Goda nyheter Millan! Trettondagsafton är på torsdag. På fredag är det trettondagen och då är du ledig, samt vissa arbetsplatser har kortare arbetsdag när det är afton, kolla hur ditt avtal ser ut. Så ännu är inte julmyset över.

    God fortsättning!

    Grodmamman med make

    SvaraRadera
  2. Tack, jo jag gottar mig i tanken på ytterligare ledighet. God fortsättning på er med!

    SvaraRadera